ІІІ. Засідання
Дата проведення: січень
2023 р.
Форма проведення: методичний
діалог
Тема: «Діяльнісний підхід – основа організації освітнього процесу закладу загальної середньої школи»
Мета: ознайомити із принципами, завданнями, основними положеннями діяльнісного підходу, планом діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку; здійснити порівняльну характеристику навчальної діяльності за традиційним та діяльнісним підходами; відпрацювати алгоритм організації уроку за діяльнісним підходом в умовах НУШ.
Тема: «Діяльнісний підхід – основа організації освітнього процесу закладу загальної середньої школи»
Мета: ознайомити із принципами, завданнями, основними положеннями діяльнісного підходу, планом діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку; здійснити порівняльну характеристику навчальної діяльності за традиційним та діяльнісним підходами; відпрацювати алгоритм організації уроку за діяльнісним підходом в умовах НУШ.
№з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
I
|
Теоретична частина
|
|
|
Діяльнісний підхід – основа організації освітнього
процесу закладу загальної середньої школи
|
|
1.1
|
||
1.2
|
||
1.3
|
||
1.4
|
||
1.5
|
||
|
|
|
|
|
|
II
|
Практична частина
|
|
2.1
|
Творчий звіт в рамках атестації. Обговорення
відкритих уроків вчителів, що атестуються. Ознайомлення з їх досвідом роботи
|
|
2.2
|
Про вибір модельних навчальних програм мовно-літературної,
громадянської та історичної, мистецької галузей та предметів морального
спрямування у для учнів 6 класів на 2023-2024р.
|
Шлєєнкова Т.М.
Бойко І.М. Самохвал І.В. Ємець Н.О. |
2.3
|
Про вибір підручників мовно-літературної,
громадянської та історичної, мистецької галузей та предметів морального
спрямування у для учнів 6 класів на 2023-2024р.
|
Шлєєнкова Т.М.
Бойко І.М. Самохвал І.В. Ємець Н.О. |
2.4
|
Про підсумки участі учнів школи в міських
предметних олімпіадах, підготовку до обласних та в Міжнародному мовному конкурсі
ім. П.Яцика
|
Бойко І.М..
|
2.5
|
Про підсумки участі учнів школи в міських, обласних,
всеукраїнських конкурсах дитячої творчості за І семестр 2021-2022 н.р.
|
Шлєєнкова Т.М.
|
2.6
|
Про стан навчальних досягнень учнів з предметів мовно-літературної,
громадянської та історичної, мистецької галузей та предметів морального
спрямування за І семестр
|
Іванченко Н.М.
|
2.7
|
||
|
|
|
|
|
|
ІІІ
|
Робота між засіданнями
|
|
3.1
|
Опрацювати тему «Суб’єкт-суб’єктна взаємодія
в освітньому процесі нової української школи»
|
члени ПС
|
3.2
|
Проведення відкритих уроків та позакласних заходів
згідно графіка
|
члени ПС
|
3.3
|
Відвідування, обговорення та аналіз відкритих
уроків, позакласних заходів
|
члени ПС
|
3.4
|
Підготовка учнів 9-х класів до проведення ДПА
|
|
3.5
|
Участь у шкільних методичних заходах
|
члени ПС
|
3.6
|
Участь у роботі міських, обласних методичних
формуваннях, творчих групах
|
члени ПС
|
3.7
|
Корекція педагогічної діяльності вчителів
методичного об’єднання
|
адміністрація
|
3.8
|
Робота над поповненням кабінетів наочністю та
роздатковим матеріалом
|
члени ПС
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар