ІІІ. Засідання
Дата проведення: січень 2025 р.
Форма проведення: семінар - практикум
Тема: Формування та розвиток професійної компетентності вчителів мовно – літературної освітньої галузі, іноземних мов, предметів історичної та громадянської галузі у 2024/25 н.р. у контексті подолання освітніх втрат здобувачів освіти
Мета: поширювати досвід роботи щодо подолання освітніх втрат здобувачів освіти; ознайомитися з шляхами подолання навчальних втрат; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність.
№ з/п |
Зміст роботи | Відповідальний |
I | ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА | |
1.1 | Навчальні втрати й навчальні розриви: сутність і взаємозв’язок. Український контекст. | Остапух Е.А. |
1.2 | Як вимірювати навчальні втрати? | Самохвал І.В. |
1.3 | Шляхи подолання навчальних втрат | Кирилова Ю.О. |
1.4 | Зміни до Положення про атестацію педагогічних працівників | Ємець Н.О. |
II | ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА | |
2.1 | Обговорення «Адаптація п'ятикласників до навчання у середній школі» | Железняк Ю.О. |
2.2 | Звіт вчителів, які атестуються про досвід роботи з методичної проблеми. | Нікуліна Т.В. |
2.3 | Професійний арсенал: за матеріалами курсів підвищення кваліфікації. «Організація та управління освітнім процесом: нейронні мережі та ШІ». | Шлєєнкова Т.М. |
2.4 | Ємець Н.О. | |
ІІІ | РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ | |
3.1 | Оформлення звітів вчителів про роботу з питань самоосвіти та використання перспективного педагогічного досвіду. | учасники ФС |
3.2 | Підготовка і проведення заходів до тижня з безпеки життєдіяльності: 3–й тиждень «Вплив засобів масової інформації, соціальної реклами на приняття рішення щодо вибору здорового способу життя (як зберегти здоров’я в звичайних умовах та в період воєнного стану)» з 03 лютого по 07 лютого 2025р. | учасники ФС |
Немає коментарів:
Дописати коментар