ІV. Засідання
Дата проведення: березень 2023 р.
Форма проведення: педагогічний
діалог
Тема: «Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі нової української школи»
Мета: ознайомити з
елементами сучасних технологій організації результативної взаємодії педагога та
учнів, навчання в парах чи невеликих групах (кооперативне навчання); набути
практичних навичок роботи з дошкою Jamboard для реалізації колективної роботи на
уроках мовно-літературної, громадянської та історичної, мистецької галузей та
предметів морального спрямування.
Тема: «Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі нової української школи»
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
I
|
Теоретична частина
|
|
|
Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі нової української школи
|
|
1.1
|
||
1.2
|
||
|
|
|
|
|
|
II
|
Практична частина
|
|
2.1
|
||
2.2
|
||
2.3 |
||
2.4
|
||
2.5
|
||
2.6 |
||
|
|
|
ІІІ
|
Робота між засіданнями
|
|
3.1 |
Проведення діагностики та оформлення звітів
вчителів про виконану роботу у 20221-2023н.р., про роботу з питань самоосвіти
та використання перспективного педагогічного досвіду, про роботу під час
навчання за програмами, семінарах-практикумах, роботу у складі творчих,
експертних груп, проведенні майстер-класів
|
члени ПС
Шлєєнкова Т.М. |
3.2
|
Проведення відкритих уроків, позакласних заходів
згідно графіка
|
члени ПС
|
3.3
|
Відвідування, обговорення та аналіз відкритих
уроків, позакласних заходів
|
члени ПС
|
3.4
|
Участь у шкільних методичних заходах
|
члени ПС
|
3.5
|
Участь у роботі міських, обласних методичних
формуваннях, творчих групах
|
члени ПС
|
3.6
|
Обговорення та підготовка контрольних робіт з предметів
мовно-літературної, громадянської та історичної, мистецької галузей та
предметів морального спрямування, зрізів знань за ІІ семестр 2022-2023 н.р.
|
члени ПС
|
3.7
|
Підготовка матеріалів до ДПА
|
члени ПС
|
3.8
|
Корекція
педагогічної діяльності вчителів методичного об’єднання
|
Адміністрація школи
|
3.9
|
Робота над
поповненням кабінетів наочністю та роздатковим матеріалом
|
члени ПС
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар