3 Засідання 2020-2021

ІІІ. Засідання

Дата проведення: Січень 2021 р.
Форма проведення: Методичний діалог
Тема: «Застосування технологій змішаного навчання в школі»
Мета: ознайомити з особливостями застосування технологій змішаного навчання в школі, його перевагами та недоліками, з основними моделями, активізувати діяльність педагогів щодо урізноманітнення форм і методів роботи у напрямку формування ключових компетентностей учнів в умовах змішаного навчання 


 з/п

Зміст роботи

Відповідальний

I

Теоретична частина

 

 

Застосування технологій змішаного навчання в школі

 

1.1

Змішане навчання. Особливості, переваги та недоліки

Снідевич Т.А.

1.2

Основні моделі змішаного навчання

Бойко І.М.

II

Практична частина

 

2.1

Робота з платформою «Всеукраїнська онлайн школа»

Біденко А.П., 
Бобик І.В.

2.2

Педагогічна майстерня із застосування однієї із моделей змішаного навчання на уроках словесності

Іванченко Н.М

2.3

Педагогічна майстерня із застосування однієї із моделей змішаного навчання на уроках галузі суспільствознавства

Белінська Н.В.
 

2.4

Педагогічна майстерня із застосування однієї із моделей змішаного навчання на уроках художньо-естетичного напрямку

Остапух Е.А.

2.5

Про підсумки участі учнів школи в Міжнародному мовному конкурсі ім. П.Яцика; конкурсі української творчості "Об'єднаймося ж, брати мої" серед учнів 5-11 класів 

Бойко І.М..

2.6

Про стан навчальних досягнень учнів з предметів суспільно-гуманітарного та естетичного напрямку за І семестр

Самохвал І.В.,
Бойко І.М., Шлєєнкова Т.М.

2.7

Круглий стіл: «Коучинг в освіті. Нові ролі педагога».

Практичний психолог Железняк Ю.О.

ІІІ

                                Робота між засіданнями


3.1

Опрацювати тему «Сучасний урок в умовах реалізації концепції НУШ. Педагогічні новації»

члени МО

3.2

Проведення відкритих уроків та позакласних заходів згідно графіка

члени МО

3.3

Відвідування, обговорення та аналіз відкритих уроків, позакласних заходів

члени МО

3.4

Участь у шкільних методичних заходах

члени МО

3.5

Участь у роботі міських, обласних методичних формуваннях, творчих групах

члени МО

3.6

Корекція педагогічної діяльності вчителів методичного об’єднання

Адміністрація, вчителі-методисти

3.7

Робота над поповненням кабінетів наочністю та роздатковим матеріалом

члени МО

3.8

Опрацювати "Професійний стандарт вчителя"

члени МО


Немає коментарів:

Дописати коментар