№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальний |
I |
Теоретична частина |
|
|
Сучасний урок в умовах реалізації концепції НУШ.
Педагогічні новації |
|
1.1 |
Створення вау-зони на уроках літератури – один із засобів розвитку
критичного мислення учнів. |
|
1.2 |
||
1.3 |
||
II |
Практична частина |
|
2.1 |
||
2.2 |
||
2.3 |
Практичні інструменти вчителя: як створювати ігри та
використовувати їх в навчальному процесі. |
|
2.4 |
Практичні інструменти вчителя: що таке виступ в
форматі TED та як підготувати учнів до нього |
|
2.5 |
||
2.6 |
||
2.7 |
||
ІІІ |
Робота між засіданнями |
|
3.1 |
Проведення діагностики та оформлення звітів вчителів про виконану роботу у 2020-2021н.р., про роботу з питань самоосвіти та використання перспективного педагогічного досвіду, про роботу під час навчання за програмами, семінарах-практикумах, роботу у складі творчих, експертних груп, проведенні майстер-класів |
члени МО Шлєєнкова Т.М. |
3.2 |
Проведення відкритих уроків, позакласних заходів згідно графіка |
члени МО |
3.3 |
Відвідування, обговорення та аналіз відкритих уроків, позакласних заходів |
члени МО |
3.4 |
Участь у шкільних методичних заходах |
члени МО |
3.5 |
Участь у роботі міських, обласних методичних формуваннях, творчих групах |
члени МО |
3.6 |
Обговорення та підготовка контрольних робіт з предметів суспільно-гуманітарного циклу, зрізів знань за ІІ семестр 2020-2021 н.р. |
члени МО |
3.7 |
Корекція педагогічної діяльності вчителів методичного об’єднання | Адміністрація школи, вчителі-методисти |
3.8 |
Робота над поповненням кабінетів наочністю та роздатковим матеріалом |
члени МО |
3.9 |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар